Kriza menja pravila. Nikada do sada stadion Barselone nije promenio ime. Nikada, takođe, klub nije prolazio kroz ovako težak finansijski period.
Od otvaranja 24. septembra 1957. godine uvek je stadion nosio naziv Kamp Nou. Sada će to ime da ode u prošlost. Bar na neko vreme. Katalonski gigant je blizu sklapanja ugovora vrednog 280 miliona evra u sledeće tri godine.
Novi sponzor “Spotify” davaće godišnje 93 miliona evra, ime ove kompanije biće na dresovima prve ekipe i ženskog tima, a dobiće i pravo na promenu imena stadiona.
Direktori Spotifaja prisustvovali su derbiju Barselona – Atletiko Madrid (4:2) i do kraja nedelje očekuje se da bude postignut dogovor dve strane. Ove sezone je Barsa inkasirala od sponzora 43 miliona evra. Više nego duplo manje od onoga koliko treba da dobije od ovog sponzora.
Šta je promena imena stadiona u odnosu na 93 miliona… Proći će i tri godine, posle, ako se ne nastavi saradnja, Barsa može da vrati ime Kamp Nou.
Il #CampNou verso il cambio nome https://t.co/Od9NYDcY0O
— CalcioNews24.com (@CalcioNews24) February 8, 2022